czwartek, 6 czerwca 2013

Taylor załatwił przyjazd Nelly!!!

- Dziękuję! - przytuliłam Aishę i pobiegłam do Taylora
- No i co? - spytał się mnie poddenerwowany
- Możemy go pożyczyć. Taylor, co jest? - zapytałam się go, widząc jego zdenerwowaną twarz
- Nie żeby coś, ale mam wrażenie że tamten gościu mnie śledzi - chyba paparazzi nie wpadli na mój trop?
- Nie, to tylko mój kolega Chris.
- To dobrze. - odetchnął - mam nadzieję, że nie wyczaił, kim jestem.
- Nie - uspokoiłam go - jest fajny, ale nic mu o tobie nie mówiłam. No to chodźmy nauczyć cię jeździć - złapałam go za rękę i zaprowadziłam do stajni.
- Chciałabym nauczyć cię jeździć na mojej Nelly - westchnęłam
- A właśnie - uśmiechnął się Taylor - załatwiłem przyjazd Nelly z Anglii
- Naprawdę!? Dziękuję! - rzuciłam mu się na szyję - jak udało ci się to zrobić?
- Córka tego gościa co rozdziela pozwolenia na przewóz zwierząt promem marzyła o moim autografie, więc dostała go a Nelly jedzie tutaj.
- Och! A kiedy przyjedzie?
- Jutro o 14.25 w porcie.
- Taylor! Dziekuję!

Vanessa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz