piątek, 17 maja 2013

Głośne myślenie

Vanessa stała się ostatnio taka jakaś dziwna. Jak wróciła ostatnio do domu zaczęła się krzątać  i nie odpowiadała na moje pytania - zamieniła tylko kilka słów z babcią, a babcia nic mi nie powiedziała, więc ten sekret jest naprawdę poważny. wystawiła łózko polowe i przykryła je kołdrą, posprzątała cały dom, nawet mój pokój, i stwiedziła, iż następnym razem nie posprząta i abym nie bałaganiła. To będzie trudne... a jeszcze dziwniejsze jest to, że zwolniła całą swoją szafę, ubrania wpakowała do pudeł i wstawiła je do mojego pokoju, i powiedziała, że jeśli będę grzeczna to pobawi się ze mną i moimi koleżankami z przedszkola w pokaz mody. A bardzo trudno namówic moją siostrę na zabawę w coś, czyli stawka jest wysoka.
Gabrielle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz