czwartek, 6 czerwca 2013

Przygotowania

Postanowiłem Odkupić Glorious Sunrise bo zostałby uśpiony. Po jego kupnie chciałem wybrać się na przejażdżkę. Ale tak jak się spodziewałem stawiał opór. Wróciłem. Odstawiłem go do stajni. Był piątek. Poszłem na miasto kupić czekoladki i róże dla Jessi. Miałem nadzieję, że wszystko wypadnie świetnie. Gdy wróciłem z miasta sprzątałem dom. Nikogo w nim nie było. Mieszkałem tam sam. Ojciec jest teraz osiedlony w mieście. Po sprzątaniu szukałem jakiegoś ciekawego filmu. Znalazłem film mojej mamy- "Wciąż ją kocham". Postanowiłem przeczytać opis:

Miłość zmusza nas do podjęcia najtrudniejszych decyzji w życiu... Piękna, porywająca i głęboka miłość, w którą ciężko jest nam uwierzyć oraz rozstanie i poświęcenie w niezwykle wzruszającej historii. John i Savannah pochodzą z dwóch różnych światów, ale kiedy poznają się przypadkiem na plaży, natychmiast budzi się w nich wzajemne uczucie.

Ten film nadawał się idealnie. O 16 było już wszystko gotowe. Poza mną. Zostały mi 3 godziny do przyjścia Jess. Postanowiłem coś ze sobą zrobić aby jakoś wyglądać  na randce...

//Robert

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz