wtorek, 4 czerwca 2013

Gadanie o 'Lolly'

- a właśnie, jeśli chodzi o Biebera, słyszałaś jego nową piosenkę? - uśmiechnąłem się złośliwie i wyjąłem telefon
- nie a co z nią nie tak?
- teledysku nie widziałem i nie chcę widzieć, ty zapewne też nie...
-co tamten debil zmalował??? - zerknęła na mnie
- Upił się z kolegami, i nagrał zboczony teledysk i piosenkę. puścić ci?
- A co on zrobił w tym teledysku do jasnej cholercii???
- Podobno pokazał się nago, ale tego nie oglądałem i nie mam zamiaru oglądać.
- O Boże! puszczaj!
- Jaki lol!
Taylor
<dokończę Vanessą>
(fanów Justina Biebera przepraszam, że postawiłam ich idola w niefortunnym świetle, ale słowa tej piosenki są tak ZBOCZONE że nie mogłam się powstrzymać. tu linkuje do strony z tłumaczeniem słów: _>>KLIK<<_(tylko dla odważnych!))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz