piątek, 19 kwietnia 2013

Nowe znajomości


- Ty zapewne jesteś bratem Jess?
- tak, a ty siostrą Gabrielle.
- Zgadłeś. Masz jakiegoś konia?
- Nie. A ty?
- mam Fryzyjkę Lady w Anglii, ale przewożenie koni statkiem jest drogie, a samolotem jeszcze droższe, więc muszę zarobić. A ty bywałeś za granicą?
- Może - uśmiechnął się - a ten koń?
- To Anapon, koń mojej siostry.
- Jeździłaś kiedyś na nim?
- Nie, przedwczoraj przyjechałam, i cały czas siedziałam z Gabrielle, bo złapała grypę i się nudzi. Praktycznie byłam z nią cały dzień.
- A dziś wyszłaś?
- Tak, babcia powiedziała, abym jak tylko wstanę poszła go oporządzić bo z powodu choroby Gabrielle do niego nie przychodziła, a babcia musiała ją pilnować. po za tym - Przywiozłam komputer i ogląda sobie bajkę 'My little pony' albo 'monster high'. - nagle zadzwonił mój telefon
(link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0 )
Odebrałam go i usłyszałam głos Paula, kolegi z uczelni
- Siema Vania, co tam?
- Mówiłam ci abyś nie dzwonił, Paul? - ofuknęłam go - żre to kasę jak nie wiem co!
- Sory, ale byłem u Gagi i u tego twojego konia, Lady nie? No i Gaga Ma w sobie coś z Lady Gagi, bo przystroiła Lady w bibułką i łańcuszki od tej starej wariatki Madiki czy jak jej tam.
- Powiedz Gadze, żeby mi wysłała zdjęcie Lady i się ogarnęła. Pozdrów ją. Muszę kończyć i więcej nie dzwoń! - rozłączyłam się i podeszłam do Chrisa
- Sorry, ale dzwonił Paul, kolega z uczelni, co ode mnie ściągał na teście. I tak ledwo przeszedł.
- Haha... Kto to jest Gaga?
- Jedna z moich najlepszych przyjaciółek-szalona na maksa, nazywamy ją tak, bo ma talent artystyczny i ciągle robi stroje podobne do strojów lady Gagi, więc ją tak nazywamy. Jest królową balu w konkursie na najlepszy strój.
- masz jej zdjęcie w tym stroju? - zapytał ubawiony
- Nie - skrzywiłam się - kiedyś wstawiła mi swoje zdjęcie na tapecie, to o mało nie zemdlałam. masz jakiś śmiesznych znajomych?

Vanessa
(Chris niech dokończy, może mnie nazywać Vanes)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz